2011. január 19., szerda

20. Szavazás --> nyereményrész +18



Kedves Mindenki!


Kitettem egy szavazást, és elég nagy arányban (1 ember kivételével mindenki igennel voksolt) nyert.
A nyeremény nem más, mint egy kis hálószoba jelenet.
Remélem tetszeni fog :D

pusz
Léna



Emma szemszög:


Szombat délután dvd-zést terveztünk Tylerral, át is mentem hozzájuk.
Mikor leparkoltam az autófeljárón anyukája épp a bejárati ajtón lépett ki.
Kedvesen üdvözölt, majd mondta, hogy ha éhesek vagyunk együnk, meg hogy a barátnőjéhez készül, akivel megy majd az esti misére.
Gyorsan elhadarta mondandóját, aztán elsietett, mert már sürgetően dudáltak neki az utcáról barátnői.

Kedves nő, nagyon megszerettem az elmúlt időben. Erős nő!
Gondolataim félretéve elindultam a ház felé.
Beléptem az ajtón, Tyler illata fentről jött, így elindultam felfelé a lépcsőn Tyler szobájába.

Mikor beléptem a már megszokott szobába hallottam, hogy csobog a víz a fürdőszobában.
Biztos tusol, leültem az ágyára és nézelődtem. Tyler alapjáraton egy rendszerető srác, mindennek meg van a helye. Szerencsére azért nem viszi ezt túlzásba, a póló, mi valószínűleg délelőtt lehetett rajta a fürdőszoba ajtaja előtt van lehajítva, meg egy pár zokni is.

Tovább kalandozott tekintetem a szobán, kinn van néhány kép rólunk, egy két könyv kinyitva.
Szekrény ajtó tárva nyitva, de a ruhák katonás rendben sorakoztak benne.

Eszembe jutott az az éjjel, amikor ideosontam, és kukkoltam őt, félmeztelenül aludt, a takaró össze-vissza csavarodva rajta. Nagyot sóhajtottam az emlékre, ezt nem fogom elárulni neki.

Pár perc múlva Szerelmem elzárta a csapot és nem sokra rá már a szobájában állt.
Egy törölköző volt derekára csavarva, izmos testén még itt-ott csillogtak a vízcseppek. Elakadt a lélegzetem is egy pillanatra.
Egy másik törölközővel a nedves haját dörzsölgette. Nagyon izgató látvány volt, így félmeztelenül. Mikor meglátott elmosolyodott és odasétált hozzám.

Újabb emlék tört előre bennem, amikor véletlenül leöntöttem narancslével, és mikor levette a pólóját Veráék mosókonyhájában... huhh megint beszorult a levegő a tüdőmbe. Hihetetlen milyen hatással van rám.

- Csak nem akarsz elcsábítani így félmeztelenül?- kérdeztem tőle kacéran.
- Még az is lehet!- válaszolta kaján vigyorral.

- Csókolj meg!- követeltem tőle, nem kellett sokat várnom, lecsapott ajkaimra.
Testem izzott a vágytól, félmeztelen teste nekem feszült, éreztem merevedését a törölközőn keresztül. Ez csak olaj volt a tűzre, akartam őt.
Kezét becsúsztatta a pólóm alá, és végigcsúsztatta mellkasomon. Borzongtam érintésétől.
Végig húztam nyelvem a nyakán, mire sóhaj hagyta el ajkait. Nem bírom tovább, érezni akarom őt.

- Annyira kívánlak!- suttogta elakadó lélegzettel Tyler.
- Mi tart vissza?- kérdeztem tőle, mire egy hihetetlen mosollyal válaszolt. Újra ajkaimra tapasztotta ajkait, csókunk elmélyült. Karjaim körülölelték széles vállát, kezem végigfuttattam izmos hátán. Felsóhajtottam, ahogy az izmok megrándultak érintésemre.

Megszabadított ruháimtól.
- Olyan gyönyörű vagy!- lehelte nyakamba a szavakat. Végig csókolta testemet.
Hűvösség kúszott végig gerincemen, olyan pontokon kezdett el lüktetni, ahol eddig nem is sejtettem.
Tekintete visszakúszott az enyémre, kezét kínzó lassúsággal vezette végig testemen, melleimen, hasamon, le combomig, majd vissza.
Megrándultam a vágytól. Fölém kerekedett és amennyire csak lehetett hozzám simult már törölköző nélkül.
Teljesen meztelenül egymásba fonódtunk, vadul csókolóztunk. Kezem lecsúsztattam férfiasságára, mire halk nyögés hagyta el a száját.
Vigyáznom kell rá! Nem veszíthetem el a fejem!- győzködtem magam, természetesen csak magamban. Nem tehetek benne kárt! Csak gyengéden!
Olyan természetes volt minden mozdulat, mint egy tökéletesen megalkotott tánc.

Szép lassan és gyengéden belém hatolt. Behunytam a szemem, éreztem, hogy testében mindenhol megfeszülnek az izmok. Intenzíven éreztem őt, minden egyes csípőmnek feszülő lökés alkalmával.

Szenvedélyes volt és vad, hevesen csókolt, ölelt és simogatott.
Bizseregtem, egyre viharosabb ritmust diktált. Éreztem, hogy közeledik a beteljesülés, testem hátrafeszült, és ezernyi rándulással tört rám az élvezet. Sikolyom miatt még vadabbá vált, kifejezetten tetszett, hogy ezt váltom ki belőle. Néhány mozdulat után hatalmasat sóhajtott és ernyedten terült el mellettem az ágyon szerelmem.
Légzése szabálytalan volt, szíve csak úgy zakatolt, majd kiszakadt mellkasából. Kezével cirógatta felhevült testem.
- Úh, jól kifárasztottál!- mondta mosolyogva még mindig zaklatottan lélegezve szerelmem. Közelebb húzódott hozzám és belecsókolt a nyakamba.

A hátát simogattam, majd lassan elaludt. Néztem, ahogy a párnák közé süppedve álomba szenderül Tyler.
Oldalán véraláfutások és sötét csíkok jelentek meg, néhol jól kivehetően a tenyerem nyoma is.
-Ezt jól megcsináltam!- róttam meg magam. Mosolyogva simítottam végig a sérüléseken. Haragudni akartam magamra, de nem nagyon tudtam, még ez előbbi események hatása alatt vagyok.
-Na ezt hogy fogom kimagyarázni?







7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Konkrétan nem emlékszem hogy én szavaztam-e :D:D Na mindegy, jó fejezet lett :) Én is kíváncsi vagyok, hogyan fogja kimagyarázni a sérüléseket... remélem úgy hogy elmondja az igazságot és át is változtatja xD Nagyon várom a kövit!
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Jó fejezet lett :D
    Na, arra én is kíváncsi leszek, hogy milyen sztorit ad be a sérülésekre :D Vagy talán elárulja, hogy mi is valójában? :D Hmmm... :D
    És akkor utána majd jöhet az átváltoztatás... ;) :D
    Nagyon várom a kövit.
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Na ilyet sem olvastam még infón. :DDD
    Jó volt, tetszett és én is kíváncsi vagyok, hogy magyarázza ki a dolgokat (: Nagyon édik...:D
    puszi.
    b.

    VálaszTörlés
  4. ááá :D változtassa át! :D jó volt! :) nekem tetszett, bár nagyon érdek, hogy hogyan fogja meg magyarázni a dolgokat... :D
    tök jó vagy Bells, hogy infón olvasod :D én még csak be sem tudtam lépni infón, bár az is igaz, hogy a tanárunknak az én gépemre van a legjobb rálátása xD namindegy
    kérjük a fejezetet, amint tudod, hozd! :D
    Puszillak! Niki

    VálaszTörlés
  5. jujj de jó volt:)
    nagyon tetszett és várom a kövit:D
    jajj annyira aranyos Tyler!! Amit mondd, amit tesz...én is akarok egy Tylert!! :D:D
    csak így tovább nagyon jó vagy:))

    VálaszTörlés
  6. Szia! Meglepi nálam :) www.szasza1.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! nálam is van meglepi! :)
    http://the-witch-who-loves-the-life.blogspot.com/

    VálaszTörlés