2011. január 29., szombat

21. Kirándulás

Tyler szemszöge:

Lassan ébredezem, nem akarom még kinyitni a szemem, édes bódult állapotban fekszem az ágyamban, mellettem szerelmem fekszik.
A reggeli nap sugarai cirógatják arcom, de nem, még nem akarok felébredni.
A tegnap este kábulatában vagyok még. Vad és szenvedélyes percek, órák..... nagy sóhaj hagyja el a szám. Mint egy álom, de ez valóság volt. Egy gyönyörű valóság, egy titokzatos angyal elcsábított, vagy én őt, lényegtelen.

Kezem Emma után kutat, mikor megtaláltam hűvös derekát mordultam egyet, tegnap még nem volt rajta trikó. Becsúsztatom a ruhanemű alá a kezem és közelebb húzom magamhoz. Mélyem beszívom illatát. Karomat simítja végig apró kezeivel, ettől kirázott a hideg.

Kinyitottam a szemem és legnagyobb meglepetésemre egy szomorú szempárral akadt össze tekintetem.
- Mi a baj?- kérdeztem gyorsabban, mint szerettem volna.
- Tegnap kicsit elragadtattam magam és... nem akartalak bántani!- mondta szomorkás hangon szerelmem.
- Bántani? Nem igazán értelek!- szerintem ábrázatomról eléggé látszott értetlenségem. Felemelte a karom és az oldalamra mutatott, felkönyököltem, hogy megnézzem, de hirtelen fájdalom nyílalt az említett területre. Huh, lila folt, úgy látszik keményebbek voltunk tegnap, mint azt gondoltam.
- Uh, már azt hittem, azért vagy szomorú, mert te nem élvezted... - nem tudtam tovább folytatni, nem találtam a megfelelő szót. Erre kevés lett volna a szex, vagy hogy szerelmeskedés. Ez valami több volt.
- Nem haragszol rám?- kérdezte már egy kisebb mosollyal gyönyörű arcán.
- Dehogyis!- kacagtam fel, majd fölékerekedtem. - Sőt, azt hiszem a másik oldalamon nincs folt, és szimmetria megkívánja, hogy ott is legyen!- sejtelmes hangon búgtam nyakába szavakat. Erre édesen felkacagott és megcsókolt. Már kezdtünk elmélyedni a dologban, amikor az nyamvadt ébresztő megszólalt.
- Francba!- mordultam fel, majd lenyomtam a órát.
- Kelni kel , mert elkésünk!
- Csak még 1 perc, vagy 2!- könyörögtem szerelmemnek, aki nem tudott ellenállni nekem.

Jó néhány perc múlva kapkodva kezdtünk öltözködni.

...


Emma szemszöge:


Szép tavaszi vasárnap van, kicsit borús, de kellemes langyos a hőmérséklet.
Vera már hetekkel ezelőtt kitalálta, hogy elmehetnénk kirándulni, ők ketten, Vera és Jeremi, Bob és a barátnője (akivel a szülinapi buliján jöttek össze) Lisának hívják, ő egy nagyon csendes és visszahúzódó lány, a suliban elég jó tanuló, és szimpatikus is számomra. Jól kiegészítik egymást Bobbal.
Ja és persze mi is megyünk Tylerral.

Épp a kocsiban ülünk és a többiekkel megbeszélt találkozóhelyre megyünk. Tyler kezét a térdemen pihenteti, az útra koncentrálás közben a rádióban szóló dalokat dudorássza halkan. Hálás vagyok a vámpír hallásomért, így tisztán hallom mit dúdol.
Ahogy az ablakon bámultam kifelé, önkéntelenül is felrémlett a tegnap este. Le kell állítanom magam, most nem kalandozhat el a figyelmem.
Szerencsére hamar megérkeztünk az erdő széléhez, ahol már vártak minket a srácok.
Tyler kisegített a kocsiból és átkarolva vállamat odasétáltunk a társasághoz.

Bob: - Na végre báránykáim! Hol a francba voltatok tesó? Legközelebb fél órával hamarabbi időt mondunk nektek, hogy biztos ideérjetek! - korholt meg minket.
Tyler: - Ne csináld már, 5 percet késtünk!- mentegetőzött Tyler.
Bob: - Öcsém! Figyi, legközelebb 5 perccel kevesebb románc! Gondolhatnál szegény szerencsétlen bajtársadra is, aki az erdő szélén ácsorog, mindenféle veszélynek kitéve. Medvék, farkasok és itt a húgom is! - Verának nem tetszett az utolsó pár szó, már épp visszavágni készült, de Tyler közbeszólt.
Tyler:- Szerintem most jött el az ideje annak, hogy elinduljunk! Vera van nálad térkép?
Vera: - Természetesen van! A zöld turista ösvényt követjük! Bob te menj inkább a sárgán!- nézett csípősen testvérére. Erre mosolyognom kellett. - Szóval, ha a zöld ösvényt követjük kb egy, másfél óra múlva a Szarvas-kilátónál fogunk kilyukadni!
Bob vigyorgott egyet és gyengéden rácsapott barátnője fenekére, szegényke rákvörös lett hirtelen. Gondolom a ,,kilyukadni valahol" alatt nem kilátó jutott eszébe.
Lisa: - Szerintem induljunk!
Jeremi: - Na rajta, még sötétedés előtt vissza is kellene érni!
Lassan elkezdtünk a zöld jelzésen sétálni.
Tyler: - Bár, ha itt akartok éjszakázni… én nem vagyok semmi jó elrontója!
Vera: - Még mit nem? Pókok, meg bogarak, meg nagy állatok, meg még több pók! Blááá
Bob: - Csak nem félsz hugi? - Hangját szellemhuhogássá változtatta, barátnőm mögé settenkedett és jól ráijesztett. Szegény Vera majdnem elájult úgy megijedt.
Vera: - Te idióta barom!- rikácsolta miután sikerült összeszednie magát riadalmából. Felmarkolt az földről néhány makkot és azzal dobálta a már menekülő Bobot.
Lisa: - Már megint kezdik!- csóválta a fejét.
Emma: - Ez a lételemük szerintem!
Tyler: - Keressük meg őket, a végén még eltévednek!
Hamar megtaláltuk a keresett személyeket, hevesen gyűjtögették a muníciót, az újabb és újabb támadásokhoz.
Tyler: - Makkcsata!- kiáltott fel és elindított egy lavinát, ami mindenkit magával ragadott. Fél percen belül mindannyian beszálltunk a játékba. Makkzápor ért mindenkit.

Összeakadt Tylerral a tekintetünk, megdobtam egy makkal, ami célba is ért. Lövedék híján esélye sem volt védekezni, felém rohant és felkapott.
Tyler: - Fegyvertelent támadni? Szabad ilyet?- a lehető legártatlanabb arcot vágta.
Emma: - Bocsánat! Kiengesztelhetlek?
Tyler: - Meglátjuk sikerül-e?- kaján vigyor jelent meg az arcán, lehajoltam hozzá és megcsókoltam. Lassan letett a földre és ajkaink elváltak egymástól.
Tyler: - Majdnem sikerült! Esetleg, ha még egyszer megpróbálnád…
Nekem sem kellett több, újra szájára tapasztottam enyémet. Csókunk egyre szenvedélyesebb lett.
Bob: - khm… Izé, gyerekek csillapodjatok, mi is itt vagyunk!
Tyler: - Hogy te milyen kellemetlen alak vagy barátom!- zsörtölődött szerelmem.
Bob: - De ezért engem is szeretsz tesó! - cuppogot néhányat tréfásan Tylernak, és próbálkozott egy kis szempilla rebesgetéssel is, nem sok sikerrel.
Tyler: - Ha abbahagyod talán! - nevetett.

Az út további része kellemesen telt, azt leszámítva, hogy Vera és Bob még kétszer összevesztek.
A kilátó gyönyörű volt, Tyler mellkasához bújva csodáltam az elénk táruló képet.

4 megjegyzés:

  1. Ihh, ez de jó rész volt:) Végigmosolyogtam. Nagyon édesek együtt Emma és Tyler. :)
    Várom a folytatást!
    b.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett :)) Ügyesen kimagyarázta a sérüléseket :D:D Hihi a két tesó veszekedése és a makkcsata xD Nagyon várom a kövit!!
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  3. De Jóóó lett! ^^
    Szija Léna, bocsi, csak nem igazán tudok mostanság géphez kerülni..
    elolvastam és nagyon tetszett! Most nem választok ki egy kis részt és beszélek róla, mert az egész egyben tetszett és így nem tudok. ;)

    sok millió puszi: Niki

    ui.: a lightning-on van fent friss fejezet! majd olvasd el, nem kell most azonnal, csak majd ha kedved tartja és lécci írd majd meg komiban véleményed! :) Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. öö igen kérdezted, hogy mikor lesz friss a CrescentMoon-nál. Na, ma tettem fel az új fejezetet! :) Remélem tetszeni fog! :)

    VálaszTörlés