2010. november 14., vasárnap

4. Új élet (+ extra mini feji)

Sziasztok!

Íme a friss!
Megjegyzés hozzá: A végén van egy kis extra rész Emmett-től.

A történettel kapcsolatban, kb 25 részesre tervezem, de lehet, hogy pár résszel több lesz, majd, ahogy alakulni fog. A következő résztől kicsit más lesz, több párbeszéd, és beindulnak az izgisebb részek is.
A hosszuk változó, ahogy adja magát a fejezet. A frissek meg 5-6 napon belül hozni.

Jó olvasást kívánok!



Néhány napja élek a Cullen- házban, nagyon megszerettem a családot. Nem megtűrtként éltem náluk, befogadtak és szerettek. Ilyesfajta boldogságot vámpírlétem alatt nem tapasztaltam még.
Otthon vagyok.
Otthon - olyan egyszerű szónak tűnik, pedig benne van minden: szeretet, család, biztonság, béke. Szerettem a mostani életem, megint újra megvolt minden.
,, Az életnek nem kell tökéletesnek lennie, hogy csodálatos legyen.”


Az iskolába menetelem előtti napokban vadászni vitt Emmett, velünk tartott Esme, Carlisle, Alice és Jasper. Jó volt együtt vadászni velük. Eleinte furcsa volt, hogy ennyien megyünk együtt, hisz, már hozzászoktam, hogy egyedül intézem ezt is.

Elmélkedésem félbeszakadt, szagot fogtam, torkomat égetni kezdte a megszokott maró szomjúság. Egy fene nagy medve lehetett a közelben. Macskaként lopakodtam oda mit sem sejtő áldozatomhoz.
Vártam, vártam a megfelelő pillanatra majd a hátára ugrottam és eltörtem a nyakcsigolyáját. Egy utolsót vonyítva esett össze a mackóm, rávetettem magam és szomjamat oltottam véréből. Mikor végeztem felálltam és láttam Emmett elégedett arcát.

A többiekhez fordult: - Le sem tagadhatnám, hogy a testvérem! - mondta büszkén. Jól esett testvérem megjegyzése.
Még néhány kisebb vad elejtése után, mikor mindenki végzett elindulunk haza.
Rosalie nem díjazta túlságosan, hogy férje nem rá szenteli minden figyelmét, neheztelt ezért rám. Megpróbáltam amennyire lehet háttérbe szorulni, nem akartam konfliktust.



Esme és Carlisle beszerzett minden olyan iratot, amire egy emberként élő vámpírnak szüksége lehet. Én is az örökbefogadott gyerekeik egyik lettem. Emma Cullen, Tennessee-ben tanultam eddig, de bátyám miatt ideköltöztem Forksba, és itt folytatom tanulmányaim tovább. Ez a fedő sztorim.

Megkaptam a dzsippet, mikor Emmett megmutatta milyen kocsit akar venni nekem, megfenyegettem, hogy akkor már inkább gyalog megyek. Nem akartam egy feltűnő autóval furikázni.

Izgatott voltam, egész éjjel járkáltam a szobámban, átolvastam az összes iskolai tankönyvet, hogy eltöltsem valamivel az időt.
Elérkezett a reggel, elmentünk a suliba, útbaigazítottak a srácok és nagy levegőt véve elindultam az első órám tanterméhez.
A folyosókon hatalmas zsivaj volt, mindenfelé nyüzsögtek a diákok.
Úgy bámultak, mint az óvodások a karácsonyi kirakatot, ettől eléggé feszengtem. Végre megtaláltam a termet, bemenekültem és kerestem egy üres helyet.
- Szia, szabad ez a hely?- kérdeztem kedvesen a padban ülő lánytól.
- Nem ül rajta senki, csüccs! Vera Langdon vagyok, új vagy ugye?- meglepett mennyire barátságos fogadott.
- Igen, Emma Cullen vagyok, Tennessee-ből. - válaszoltam neki.
- Biztos csúcs hely lehet! ......... - hihetetlen mennyit tudott beszélni, de nagyon jól éreztem magam vele.
Rengeteget pletykált, de soha egy rossz szóval sem illetett meg senkit. Őszinte volt, és nagyon kedves.
Sok közös óránk akadt, így hamar megismertük egymást, egész jól összebarátkoztunk.

Még sosem volt igazi barátnőm, eddigi életem során nem tartottam fontosnak, hogy kapcsolatot építsek emberekkel, vagy bárkivel.
Jó érzés volt, hogy figyelt rám, érdekelte a véleményem.
Rögtön megtaláltuk a közös hangot.

Vera nyíltszívű volt és őszinte, én nem voltam az, vannak dolgok amiket nem mondtam el neki, a titkokat, amik nem csak az enyémek. Rosszul éreztem magam emiatt, de megbékéltem vele, mert tudtam, hogy ez így van rendjén, csak fájt, hogy míg ő őszinte velem, én kénytelen vagyok hazudni.






4+ Emmett




Igencsak nyugtalanít, amit nemrég mondott Edward.
Nagyon idegesítették mások gondolatai. Eleinte nem akarta elmondani, de addig nyaggattam, míg végül csak kiszedtem belőle. Azt hittem, hogy majd egy jót röhöghetek, de az ellenkezője történt.
Most épp kiírtanám az iskola hímnemű tanulóit. Jön egy új lány és máris megállás nélkül kell fantáziálgatni, sok kis kiéhezett disznó.
Én is pasiból vagyok, de azért mindennek van határa. Ráadásul az én kishúgomról van szó, álljon már meg a menet.
Dühösen ököllel csaptam bele egy fába, ami nyomban kettétört.
-Bocs! - vettettem oda szerencsétlen növénynek, magam sem értem miért.
Kár, hogy koedukált a suli. Ez az. Emmett, te zseni vagy! - dicsértem meg magam.
Mi lenne, ha építettnék itt egy zárdát, a pénz nem akadály.
Na jó ez azért túlzás. Emma nagylány, meg tudja védeni magát, de akkor is dühít, hogy nem csinálhatok semmit. Mi lesz, ha majd jön egy fickó, aki elcsavarja a fejét? Neeee, erre ne is gondoljuk. Mégiscsak a zárda lesz a megoldás.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egy kicsit rövidke volt a fejezet, de első történetnek tényleg nem rossz. :)
    Az idősávokra kicsit vigyázz az elején az első mondatot folyamatos jelenben írod, a másodikat meg már múlt időben. Próbálj meg egy időben maradni.
    A zárdás poén nagyon jó volt! Emmett-től ki is telne, hogy építtet egy zárdát a húgának! :D

    Puszi

    Moon Angel

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem fel sem tűnt a fogalmazás, én csak a sztorira figyeltem:) Ez a Vera nevű csajszi kedves és végre van Emmának is egy barátja. Emmett, az a szegény fa mit ártott neked? XD Olyan gonosz volt, tessék szépen kiengesztelni öreg fát XD A zárdás poén pedig olyan Emmettes volt. Édi nagyon, várom a kövi fejit.

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D
    Ismét itt vagyok és nem is csalódtam benned! Moon Angel által felfedezett hibák nekem is szemet szúrtak, de ha legközelebb elküldöd a fejezetet, gyorsan lebétázom! ;)
    Emmett olyan aranyos! A saját bátyám így képzelném el, de "sajnos" nekem csak egy nővér jutott. Védelmező, vicces és jó barát. :D
    Vera pedig nagyon kedves, és remélem, hogy segíteni fog Emmának a beilleszkedésben! :)
    Gratulálok a fejezethez, sok puszi: Rosella;)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Vera, te is benéztél hozzám miért ne néznék be én is hozzád. Maga a sztori fantasztikus és nagyon jól leírod a dolgokat. (Egyébként ha érdekel szerintem Vera2 legyen. :D) Arra gondoltam, hogy linket cserélhetnénk. Nekem négy blogom is van és kitennélek rájuk, persze csak ha nem baj. Itt vannak a linkem: http://midnightlove-ejfeliszerelem9.blogspot.com/ http://mindenkiboldog.blogspot.com/ http://foreverfullmoon-ororketelihold.blogspot.com/ http://alegveresebbvampirhaboru.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Moon Angel! köszönöm, hogy itt voltál, a te történeteidnek nagy rajongója vagyok. Remélem továbbra is követed majd a történetem. Az időzavart meg megpróbálom kiküszöbölni Rosella segítségével.

    Salina!Hát igen Emmett-fás résznél nekem is fájt kicsit a szívem, hogy kinyírtuk azt a szerencsétlen növényt, de hát ez van...

    Rosella ment a kövi rész, virtuális kézrecsapást kérek a hibák miatt !

    Kriszten! üdvözöllek az oldalamon! Linkjeid már kinn is vannak. Vera a szereplőm, én Léna vagy Lenaaa vagyok :D

    Örülök, hogy tetszett nektek, mint írtam már a következő résztől kicsit változnak a dolgok!
    pusz mindenkinek, néhány nap múlva újra itt !
    Léna

    VálaszTörlés
  6. Szia újfent! :)

    - Bocs! - vettettem oda szerencsétlen növénynek, magam sem értem miért.
    Ez volt az abszolút kedvenc mondatom :))...

    Nos, rájöttem mi zavar... ami még az elején nem jött le, mert még csak az elején voltunk :)
    Kicsit olyan a történeted mint egy ismertető... nagyon sűrített és gyorsan halad... végül is nem baj, meg kell szokni :)...
    Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a bonyi :)...
    A plusz rész, Emmett szemszögéből, nagyon tetszett, még annak ellenére is, hogy kicsit túlzás volt, de lehet pont ezért :D...

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  7. Jó oké most már tényleg nem leszek túl kedvelt személy ezen az oldalon :D Szóval nekem annyi hiányzik ( és ez nem mindig hátrány) hogy nem írod le részletesen a dolgokat, olyan nagyon gyorsan történnek az események. Amúgy az Emmett szemszög nagyon tetszett!! És az is nagyon tetszik hogy bele vetted a sulit is :D:D

    VálaszTörlés