2010. november 2., kedd

2. Utazások

Sziasztok!

Íme a második fejezet, elkezdenek felpörögni az események. Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást kívánok!
Léna



Egyedül és magányosan tengődtem évekig, nem csináltam semmit, olyan voltam ,mint az árnyék. Éjjelente mozogtam, csendben és észrevétlenül jártam-keltem mindenfelé. Már most beleuntam az életbe, mire jó az örök élet, ha nem tudom mire használni, ha nem tudom kiélvezni?
Utáltam így élni, ez nem is élet. Az idő lassan és eseménytelenül telt, már kezdtem teljesen belebolondulni a mókuskerékszerű létezésbe.

Villámcsapásként támadt az az ötletem, hogy utazgatni fogok, megnézek mindent, amit még emberi életem során látni akartam. Újult erővel és lendülettel kezdtem neki világfelfedező utamba. Jót tett a környezetváltozás, szebbnél-szebb helyeken jártam, norvégiai fjordok, megnéztem Angliában Stonhenge-t, elmentem a szerelmesek városába, Párizsba, Gladiátorok küzdelmi színterére Olaszországba a Colosseumba, végig futottam a kínai Nagy Falon, Egyiptom, Amazonas, Peru és még sorolhatnám.
1972-ben Beatles és Rolling Stones koncerteken is elmentem.
Része voltam a történelemnek, 1963 novemberében épp Dallasban jártam, ott voltam és láttam a Kennedy gyilkosságot, döbbenetes élmény volt.
Lenyűgözött a kultúrák sokszínűsége. Voltak helyek, ahol huzamosabb ideig tartózkodtam, megesett, hogy még dolgozni is eljártam, így legalább nem éreztem magam egyedül, volt kihez szólnom.
Végül mindenhonnan tovább álltam.

Legutóbb Denaliban jártam, hatalmas vadrezervátum van ott, grizzly, jávorszarvas, rénszarvas, hmmm micsoda választék.
Rezervátumi tartózkodásom alatt találkoztam egy ott élő vámpír klánnal, egészen összebarátkoztam velük, már tervezgettem, hogy ott maradok.
De megtudtam valamit, ami reményt ébresztett bennem, ami miatt életem új értelmet nyert. Mikor elmeséltem élettörténetem, mondták ,hogy ismernek egy Emmett nevű vámpírt, aki Forks-ban él egy családban. Nagyjából illett is rá a személyleírásom. Izgalom fogott el, mi van, ha a bátyám az? és mi van ha nem?
Meg kell tudnom, ha esély van rá, hogy megtalálom őt, akkor megéri érte bármennyit is utaznom.

Nem vesztegettem az időt tovább, elindultam, hogy megtudjam az igazat. Kettős érzés viaskodott bennem,
remény és félelem.
,,Reméld a legjobbat, de készülj fel a legrosszabbra. „ tartja a mondás. Féltem, féltem, hogy hiú ábrándot kergetek, s mikor Forks-ba érek találok egy Emmettet, de nem az én testvérem.
Bármi lesz is, meg kell próbálnom, mit veszíthetek, hisz így sincs semmim?

Most itt futok néhány államnyira Forks-tól, kételyeim elhatalmasodtak rajtam, hirtelen megálltam.
Bizonytalanságom úrrá lett rajtam, túl sok dolog történt, túl kevés idő alatt.
Megálltam, becsuktam a szemem, hagytam hogy a szél átjárja testem és megtisztítsa fejem. Pillanatnyi nyugalomra volt szükségem, hogy összeszedhessem gondolataim. Mitől félek igazán? Attól hogy választ kapok a kérdésemre, vagy hogy nem fog tetszeni, amit megtudok?
Lehet nem is kéne odamennem!
Ha ő is lesz az, lehet már meg sem ismerne, hisz már évtizedek óta nem láttuk egymást.
Mit mondanék neki? Szia Emmett? Mizujs, hogy telt az elmúlt majd’ egy évszázad? Ááááááhhhh
Idióta!- róttam meg magam.
Nem ijedhetsz be most! Akármi is lesz, meg kell tudnod az igazat!- igen, tudni akarom! Oly sokáig kerestem testvérem, a végzetem is ez hozta el, lehet a sors akarta úgy, hogy akkor is az erdőben legyek, mikor az a vámpír férfi rám talált.
Kitisztult az elmém, újult erővel kezdtem futni, közben bátorítottam magam, hogy nem lesz semmi baj.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úgy tűnik megint én leszek az első kritikusod!:D
    Jó kis fejezet, elképzeltem,hogy Emma ott áll a tömegben a Kenedy gyilkosság idején, huha! Izgalmas, én a helyedben ezt egy kicsit jobban kibontottam volna, például,hogy mit érzett, vagy miket tapasztalt, elvégre az ember nagyon ritkán van ott egy gyilkosságnál, főleg ha egy elnököt ölnek meg! Apropó, volt egy két helyesírási hibád. PL.: "tarja a mondás" A tarja egy nagyon finom húsi, de a tartja szó jobban illet volna oda XD. A következő mondatba meg kétszer írtad bele a féltemet. Ez biztos figyelmetlenségi hiba, de azt ki lehet küszöbölni XD. Az nagyon tetszett,hogy Emma elgondolkodott azon mit mondjon Emmetnek :D Van humora a csajnak az már biztos:D Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. köszi az észrevételt, javítani fogom, néha a billentyűzeten nem azt írja a kezem, amit a fejem kigondol :D
    Azért nem írtam bővebben az utazásokról, mert igazából nem ez volt a lényeg, de lehet, hogy egyszer, ha megszáll az ihlet megírom csak úgy extraként. :D nem is rossz ötlet

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D
    Tudom, tudom hülye vagyok! :(
    Egyik nap, láttam, hogy elküldted a fejezetet, én marha, pedig úgy gondoltam, hogy ráér az még...
    Aztán, egyik pillanatról a másikra összeomlott a G. Chrome. Ez még rendben is lenne, előfordul ilyesmi. De! Valami nagyon nagy marhaságot csinálhattam, mert újra kellett telepítenem az egész rendszert. Én kis ravasz, mindenhová más jelszavat választottam, de pont -és ez tényleg komoly- pont a mail jelszavamat felejtettem el. Felkértem egy hekker ismerősöm (csitt! :D) hogy törje már fel a fiókomat és csináljon új jelszót, ha már az elmentettet elfelejtettem.
    Tudom, ez elég kusza, de valóban sajnálom és csak itt tudlak jelenleg elérni.. :(
    Szóval, a fejezettel kapcsolatban! :D
    Ezt most olvastam először, nagyon is tetszett! :)
    A Kennedy-s rész engem is megfogott. (Dá-dá Emma, a golyó elé ugorhattál volna! :D )
    Annyira várom már, az Emmettel való találkozást! :D
    Kíváncsian várom, hogy mi sül ki ebből..
    És amint meg lesz a jelszavam, jelentkezem! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Rosella!

    Örülök, hogy Te is megvagy. A lényeg , hogy net van :D
    Nem is gondoltam, hogy Kennedy-nek ekkora sikere lesz. Szegény Emma nem jövőbe látó, nem tudhatta előre mi lesz.
    Komolyan elgondolkodtam az extra részen :D

    Várom , hogy írj.

    VálaszTörlés
  5. Szia :)

    Hmmm. Engem nem érdekelt a Kennedy-s rész :D... mármint ötletes volt, meg tök jó, hogy írtál róla, mennyi mindent látott, és merre járt, de valóban nem ez a lényeg...
    Tetszik, ahogy írsz, bár tényleg jó sok elírás van benne, ami nem is helyesírási hiba, inkább csak figyelmetlenség :)...
    Élvezem ahogyan írsz, pörgős, és én azt hittem, a "féltem"-et direkt írtad kétszer, a nyomatékosítás kedvéért... Én általában beleképzelem magam a szereplő helyébe, és hangsúlyosan olvasok :) így abszolút átjött :)...
    A történetre kíváncsi vagyok, ne kapkodd el, mert a végén nem lesz miről írnod :P...
    Egyébként külön novellaként, vagy extra részként én is szívesen olvasnék a kalandozásairól, bár abban a szépség élményén kívül nem sok kifejteni valót látok, de cáfolj rá ;) Hajrá!

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Vannak szavak , amiket tényleg duplán írok, annál jó a meglátásod. Az elírások meg , hát igen megesik, de remélem azért értitek.
    Majd csinálok egy két plussz részt ,extrát is.
    Előre láthatólag kb 20 részesre tervezem, ha heti egy kettőt teszek is fel, az is hónapokba telik. nem szeretem húzni az időt, és az idegeket.

    örülök, hogy itt voltál!

    VálaszTörlés
  7. Jaj ez is nagyon tetszett!!! :D:D:D Egyre jobban tetszik ez a történet és az is hogy elmegy meglátogatni Emmettet XD Remélem azt nem sietted el nagyon xD ( azért írtam múlt időbe mert már szerencsére megírtad :D:D )

    VálaszTörlés