2010. december 3., péntek

10. Bűntudat

Amint ígértem itt a másik kis fejezet. Remélem ez is tetszeni fog!
Nem is húzom tovább az időt!
Jó olvasást.
Ja még annyit mondanék, hogy hétfői részben egy kicsit felkorbácsolom a hangulatot a történetben. De nem húzom az agyatok tovább! :D
pusz
Léna


Ekkor hirtelen támadt egy ötletem.
Mi lenne, ha elmennék és megnézném mit csinál. Mit csinálhatna éjszaka?- kérdeztem magamtól - Bizonyára alszik! Amúgy sem szép dolog elmenni egy srác után leselkedni. Jaj, de most Tylerről van szó!
Basszus! Majdnem olyan vagyok, mint Emmett! Nem, azért mégsem.
Csak megnézném, odamegyek, megnézem, hogy otthon van, alszik, és eljövök, ez nem is akkora bűn! Nem?- vitáztam magammal, próbáltam érveket gyűjteni, hogy menjek, és ellenérveket, hogy ez nem is olyan jó ötlet.

Kíváncsiságom erősebb volt, így elindultam. Szerencsére, vámpírszaglásomnak köszönhetően hamar megtaláltam Tyler-ék házát. Takaros kétszintes ház, szép gondozott pázsittal, autófeljáróval. Nincs itt Tyler kocsija, de biztos hazajött, érzem az illatát.

Odasétáltam a ház oldalához, körülnéztem, hogy véletlenül nem jár-e itt valaki, eléggé furcsán nézne ki egy ember számára a jelenet, ahogy épp a ház oldalán mászom fel.
Vettem egy nagy levegőt és megkapaszkodtam a falban. Melyik ablak lehet az? Húú, ez nem az! Halkan továbbosontam a falon, megtaláltam. Felkönyököltem az ablakpárkányra és testem többi részét lógattam, meg se kottyant , egész éjjel tudtam volna így lenni. Persze én csak bekukkantok ide, nem szándékozom sokáig itt időzni..

Benéztem az ablakon, Tyler az ágyában feküdt, arca nagy részét párnába temette., haja kusza volt, az egyik karja lelógott az ágy oldalán és takarója össze-vissza volt csavarodva rajta.
Pólót és bokszert viselt. Hú milyen izmos a lába!
Milyen édesen alszik, bárcsak én lennék az a párna a fejénél. Egyenletesen vette a levegőt, néha sóhajtott egy nagyot és megmoccant, de aludt tovább.
Olyan békés volt és nyugodt, jó volt nézni.

Körbenéztem a szobáján, ha már itt vagyok, kicsit felmérem a terepet. Pasi létére elég rendezett a szobája, egy pár zokni meg farmer volt a földön,ez volt rajta a bulin. A padlón hevert néhány könyv is, de amúgy minden a helyén volt. Egy hatalmas íróasztalt is láttam, rajta az iskolai könyvekkel.
Visszanéztem az alvó Tylerra, ismét nagy sóhaj hagyta el ajkait.
Ideje indulnom, így is többet voltam itt, mint kellett volna.

Leugrottam a ház faláról és hazafelé vettem az irányt. Bűntudatom támadt. Nem kellett volna odamennem, engedély nélkül beléptem az ő területére. Ez nem volt fair tőlem. Szégyellem magam, hogy nem voltam elég erős és csak úgy csöndben betörtem a magánéletébe.
Akármennyire is emésztett a bűntudat, az alvó békés Tyler képe beégett az emlékezetembe.

9 megjegyzés:

  1. Hello
    EL sem küldtem még az előzőhöz a komit, erre már fent is van a következő xD
    Ez is nagyon jó lett xD :D
    Gondoltam, hogy elmegy hozzá. :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    jaj, ez olyan jó lett!!
    én is néztem, hogy mi ez az egész, így hirtelen és így nem is írtam az előző részhez semmit...
    de ez nagyon jó lett! :) az előző részben, meg... jaj, megint belenéztünk Ty gondolatai közé. csak azt nem értem, hogy
    Miért hiszi azt, hogy az a Ron az jobb nála?
    Jó, tudom, focista meg minden, de akkor is! Tyler sokkal jobb!!! *_*
    Jó lett! :) remélem nem haragszol -nagyon- hogy nem írtam az előző fejezethez kommentet, csak már annyira el akartam olvasni, hogy nem volt türelmem írni hozzá...

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. ÁÁh nagyon tetszett!!! Imádom a törit! Esküszöm már saját magamat unom mert mindig csak ezt írom :D De nincs jobb szó! Imádom :D:D
    Pussz szasza

    VálaszTörlés
  4. még fél órája sincs fenn a két rész már is elolvastatok?
    Csajok ti nagyon pengék vagytok! :D
    örülök , hogy tetszett, nektek a részek :D
    nem akartam 9. résznél abbahagyni, mert az összekapcsolódik ezzel.

    pusz
    L

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Bocsi, hogy nem vagyok géphelyzetben mostanában. :(
    Most is csak felugrottam a netre, mert korrepetálásom volt, most pedig lassan (már is késésben vagyok...) táncra kéne mennem...:S
    Bocsánat, de ettől függetlenül nyugodtan elküldheted a fejezeteket, és remélem nem haragszol, amiért nem jelentkezem mostanában. :(
    A fejezetről annyit még gyorsan, hogy szerintem részletesebben leírhatnád az érzelmi vívódást, mert a végén nekem túl hirtelen volt az a fordulat! ;)
    Sokpuszi: Rosella

    VálaszTörlés
  6. Szió!
    Elég hirtelen csaj vagy, mit ne mondjak:DD De szerintem ezért tetszett meg leginkább a történeted. Minden kicsit felgyorsított tempóban történik, s ez magával ragad. Néha azért nem árt majd lelassítani, hogy még jobb legyen. ;)
    puszi.
    b.

    VálaszTörlés
  7. Hello!

    Emma gondolatai nagyon aranyosak voltak :) Még bűntudata volt azért mert meglesett egy pasit! Ugyan :) Az ő helyében én is ezt tettem volna :D De tényleg :D Na mindegy, elképzeltem az alvó Tylert, olyan cuki lehetet:D Nem gyártanak véletlenül Tylereket? Mert én akkor igényt tartanék egyre :D

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Bells: hát igen, én nem szeretem, ha valamit sokáig nyújtunk, mert akkor annyira nem tudom élvezni a dolgot. lehet nektek ez kicsit gyors, de próbálom kicsit lassabbra venni a figurát.

    Salina: Hát igen Emma karakterét ilyenre alkottam, lehet a történet után Tyler klónok gyártásába fogok kezdeni :D

    VálaszTörlés
  9. Hmm... gyors, gyors, de nem rossz! Arra számítottam, hogy elrontod valami rossz klisével, de nem!! És ennek örültem :)...
    Kíváncsi leszek :)...
    Tyler szemszög nekem kicsit túlzás volt, de ki tudja, lehet létezik ilyen pasi :D...

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés