2010. december 13., hétfő

12/2. Őszi bál


gondoltam ezt még hozzáteszem


Sziasztok!


Itt a friss! Az őszi bál folytatása következik, remélem ez a rész feledteti veletek az előző rész függő vége miatt keletkezett haragot. :D
puszi nektek!
Léna




Na most megkapod te disznó!- gondoltam magamban, és már készültem is egy hatalmas pofon lekeverésére.
Mikor hirtelen észrevettem, hogy megszabadultam, nem érzetem Ron szorítását magamon.
- Hagyd békén őt!- hallottam meg Tyler mennydörgésként zengő hangját. Szeme szikrázott dühtől. Hirtelen olyan megkönnyebbülés áradt szét bennem, biztonságban éreztem magam. Megfogta a kezem és a háta mögé vont, pajzsként állt előttem. Még sosem kellett engem megvédeni, erős vagyok bármelyik fiút le tudnám győzni. De mégis jól esik, hogy Tyler itt van, és megvéd engem.

- Különben mi lesz?- kérdezte fenyegető hangnemben Ron, úgy tett, mint aki elfordul, majd visszafordulva behúzott egyet Tylernak.
- Tyler! - kiáltottam, összeszorult a gyomrom, te jó ég, megütötte őt az a szemét.
Tyler megtántorodott az ütéstől, de nagy lendületet véve visszaütött támadójának, aki emiatt elterült a földön.
Egyre nagyon tömeg sereglett körénk, megmentőm karon ragadott és kihúzott a teremből az udvarra. Vettem pár mély levegőt.
- Jól vagy?- kérdezte aggodalmas arccal.
- Azt hiszem igen. Hazavinnél kérlek? - kértem tőle halkan.
- Persze! Gyere, menjünk!- belém karolt és kocsijához vezetett. Ajtót nyitott nekem, majd beült a vezető ülésre és indultunk is hazafele. Az út alatt mind a ketten csendben voltunk, nem az a kínos csend volt, csak el voltunk merülve gondolatainkban. A rádióból szólt egy kis halk zene. Mikor megérkeztünk megint ajtót nyitott nekem és elkísért a lépcső aljáig. Szembefordultunk egymással, és mélyen belenézett a szemembe.
- Köszönöm, hogy segítettél!
- Semmiség!- mondta Tyler egy kis mosoly kíséretében.
- Nem kéne jeget tenni az arcodra? Be fog dagadni!- még szélesebben mosolyodott el, megfogta a kezem és a szájához az ütés helyére tette.
- Így is jó lesz!
Végig néztem rajta, nagyon jól áll rajta az öltöny, nyakkendője kikötve lógott rajta, ingje lezserül félig betűrve a nadrágjába. Visszanéztem arcára. Kék szemei a sötétben szinte ragyogtak, és házból kiszűrődő kevés fényben még helyesebbnek láttam a szokottnál.

Hideg kezem forró ajkain pihentek, kellemes bizsergés futott rajtam végig. Megfogta a derekam és gyengéden, de határozottan magához húzott. Lassan közeledett arca az enyémhez, kiszorult minden levegő a tüdőmből izgalmamban. Apró, puha csókokat adott ajkaimra, ízlelgettük egymást, kezem végigsimítottam karján, nyakán majd a hajába túrtam. Mint az oxigént kapott lángocska úgy csapott fel köztünk a tűz, csókunk szenvedélyesebb lett. Légzésünk szabálytalanná vált. Még sosem éreztem ehhez hasonlót, ez az, amire igazán vágytam, a csókjára és az ölelésére.

Elváltak ajkaink, egy olyan mosolyt láttam arcán, amit eddig még soha, azt hiszem ez a csók neki is olyan sokat jelenthetett, mint nekem.

- Edward mehetek már!- hallottam meg bátyám türelmetlen hangját a házból. Nem várta meg a választ és már nyitotta is az ajtót.
- Hogy-hogy ilyen hamar itthon? - kérdezte Emmett úgy színlelve, mint aki nem tudja mi történt. Ezért a színészi alakításáért díjat érdemelne.
- Ron durva volt velem, de Tyler lerendezte! - avattam be a nem túl ismeretlen információkba.
- Remélem jó nagyot kapott!- mondta Em vigyorogva.
- Hát, nagyobbat, mint én tőle!- felelte Tyler. Emmett gyengéden beleboxolt megmentőm vállába - Kösz, hogy vigyáztál rá!- mondta bátyám Tylernak, majd szép lassan visszacammogott a házba.
- Menj te is, nehogy megfázz!- kérte Ty. Már indultam volna, mikor megragadott és visszahúzott magához egy rövid, de annál szenvedélyesebb csók erejéig.
- Enélkül nem engedhettelek el!

Annyi érzés keringett most bennem, nyugalom, izgalom, szenvedély, de leginkább szerelem. Néztem, ahogy beszáll a kocsijába és elhajt. Már most hiányzott érintése.
Igaza volt Verának, más szemmel nézek Ronra, egy erőszakos szemét alaknak tartom. De kifejezetten jól alakult az este hátralevő része.

Emmettet még meg kellett győznöm, hogy ne keresse fel Ront, és ne zúzza porrá a csontjait, elég nehéz volt leállítani, de sikerült.
Az este hátralevő részét a szobámban töltöttem, újra - és újra felelevenítve csókjainkat.

12 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    első(remélem)

    :D:D:D:D:D
    Végre! :D erre vártam már az első fejezet óta! :D
    szegény Ty, úgy sajnáltam, de szerencsére szívós alkat =)
    Emmett miért nem ment el? megakartam nézni hogy veri porrá Ront! :D na jó, nem de akkor is! :D
    végre mindenki happy ^_^ ez olyan jó! :)

    a lightning-ra megpróbálom feltenni csütörtökön a fejezetet, de max pénteken fent lesz!
    és
    belekezdtem egy új történetbe, ami kicsit ilyen boszorkányos, ha van kedved nézz be és ha nem nagy kérés írj hozzá komit. :)

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. ui.:
    jaj, igen a lényeg lemaradt!
    szuper jó volt! ;D
    Puszillak!
    és az új blogom címe (ha ellátogatnál oda is):
    http://crescent-moon-niki23.blogspot.com/

    na jó, most már tényleg megyek!
    szia! :) és bocsi, hogy töröltem a megjegyzést!

    VálaszTörlés
  4. Wááááá!
    Úristen:)
    Fantasztikus lett:)
    Gratulálok!
    MÉGMÉGMÉG!!!!
    Puszi,M

    VálaszTörlés
  5. Szia-szia :)

    Egyhuzamban sikerült végigolvasni az egész történetet :D Team Tyler (LLLL) Izé... Nincsenek különösebb, rejtett okai a dolognak :D
    Mobdjuk, a srác egy kicsit fura. Először eszembe jutott, hogy talán ő is valami természetfeletti. Örülnék neki :D
    Ez a csókos dolog nagyon bejött :) Tyler pedig hős, ezzel ráadádul azt is elintézte, hogy Emmett ne nyírja ki őt is :)
    Viszont ezt a részt Tyler szemszögéből is szívesen elolvasnám... *nem célozgat*
    Tetszett, bírom, ilyesmi :D Ja, és imádom is xD
    Remélem, hamar lesz friss ;)
    Szia :)

    (azért remélem, az avatarom látszódik xD jelen helyzetben elég stílusos :D)

    VálaszTörlés
  6. Szia :)

    Láttam, hogy van frissed, és most el is tudtam olvasni rögtön ;)...
    Tetszett a rész, bár én halogatás párti vagyok :)...
    Egy fontos kérdés... Tyler nem vérzett?? Gondolom, nem, ha nem lett gáz belőle...
    Nos, nem volt baj ezzel a résszel sem, de én picirkét sajnálom, hogy máris összejöttek... szeretem látni, ahogy kialakul a szerelem, formálódnak az érzelmek...

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nekem nagyon tetszett!! És szinte biztos vagyok benne hogy nem lesz olyan zökkenő mentes ez a kapcsolat mint amilyennek indul. Én is örülnék ha Ty valami természetfeletti lény lenne :D:D A halogatással is egyet értek valamilyen szinten és ezzel tudom hogy magamat kínoznám de előtörtek mazochista hajlamaim xD Imádom az egész történetet Tylerbe pedig egyre jobban kezdek belehabarodni!!! :D:D Nagyon várom a következőt!!!
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  8. ui. Benéznél erre a blogra? Közösen írom a legjobb barátnőmmel. Hátha tetszik :D
    http://topy-tapy.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. uristene z nagyon ütős!!!
    és wow azok a csókok :Z:Z
    várom a foyltatást! :]

    VálaszTörlés
  10. ez a kép szééép. nagyon széép :D ♥ (LLL) *menthetetlenül bele van zúgva*

    a csókjaikat pedig nagyon szeretem :D

    VálaszTörlés
  11. hali mindenkinek
    jó olvasni titeket

    niki23 lecsekkoltam az új oldalt, bejön :D
    sztem jobb , hogy Ty lépett közbe nem pedig Emmett :D

    MoOa pár nap és friss !

    Hullócsillag: én annyira nem szeretem húzni a dolgokat, most úgy néz ki, hogy 35-36 részes lesz a történet.
    Egyszer írtad, hogy Ty kicsit furcsa.
    Hamarosan erre is fény derül, hogy miért.

    Szasza nem lesz zökkenőmentes minden, de meg kell mondjam Ty nem természetfeletti lény.

    Effy szív: Jensen imádó fanom, örülök, hogy te is köztünk vagy :D

    Dreamworks: látom te is szereted a kicsit forrób részeket. csak megsúgom, lesz még :D

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Jó volt olvasni a fejezetet, főleg a csókos részt. Akárcsak az első komentíró én is erre vártam az első perctől mióta csak Ty felbukkant. Olyan volt mint egy lovag mikor megvédte Emmát, tök cuki! Kérdem én hol vannak manapság az ilyen pasik? :D Ja tudom, elbújtak Lénánál :D
    Na, nem rizsázok itt tovább, csak annyit fűznék a fejezethez,hogy szupi volt. Főleg Emett kérdése,amikor engedélyt kért Edwardtól :D Az tetszett.

    Ügyes voltál Léna!

    VálaszTörlés