2010. december 20., hétfő

15. ,,Jó" idő

Sziasztok

Itt a beígért 2.átvezető rész. Ez elég szomorú hangulatú lett.
Ennek a résznek a végén gratisba kaptok néhány sort a 16-os részből.
Az egy kulcsfontosságú rész lesz.
Jó olvasást.
Léna



Alice előrejelzése szerint több, mint egy hétig jó idő lesz.
Basszus ez nem lehet igaz, az rengeteg idő. Keresni kell valakit, aki tudja befolyásolni az időjárást. Ennyi időt nem bírok ki Tyler nélkül. Még sosem voltunk ennyit távol egymástól. Belesajdult volna a szívem ,ha tudott volna.
Megbeszéltük Emmett-ékkel , hogy ez idő alatt ellátogatunk a jó öreg Tennessee-be, és megkeressük édesanyánk sírhelyét is.

Több mint egy hét, felér egy örökkévalósággal. Tyler nagyon nem örült a hírnek, de nem volt más választása, elfogadta. Nehéz volt a búcsú, nem akartam ... de muszáj volt.


Még az éjjel elindultunk, napközben nem közlekedhetünk zavartalanul, megtervezett útvonalon haladva 3 nap alatt már Tenessee határát át is léptük.

Tennessee-i tartózkodásunk alatt végigjártuk gyermekkorunk színtereit, megkerestük a régi házunk, ami még mindig állt, romos volt, és lelakott, de még állt. Néhány emlékfoszlány felsejlett emlékezetemben, amint kislányként és kisfiúként kergetőzünk Emmettel.

Megkerestük anyánk sírját is, sosem láttam ilyen komolynak bátyám, mint akkor.
Csendben álltunk a néztük a sírt. Nem lehetett egyszerű neki. Elvesztette Emmettet és néhány évre rá engem is. Nincs az rendjén, hogy szülő temesse gyermekét, az nem természetszerű.

De hát mi nem is haltunk meg, illetve nem úgy. Erős nő képe él bennem anyánkról, elég homályos, de az biztos, hogy erős nő volt. Remélem büszke lenne ránk, ha látna minket.
Hiába lettünk azok, amik, nem lett belőlünk vérengző vadállat. Próbálunk szép, csendben beilleszkedni a társadalomba.

Egész úton Tyler járt a fejemben. Vajon gondol rám? Hiányzom neki? Biztos, hogy igen.

Olyan jó lenne, ha itt lenne velem és átölelne. Mikor látom a többieket a párjaikkal eluralkodik rajtam a szomorúság, hogy én itt gubbasztok egyedül.
A szívem otthagytam Tylernál.
Teltek a napok és egyre jobban hiányzott, a telefonbeszélgetések miatt csak még inkább felerősödött honvágyam. Látni akarom már! Egyfolytában Alice-t faggattam, hogy mikor mehetünk már haza.

Még sosem voltunk ennyit távol. Ez még inkább ráébresztett, hogy mennyire szeretem őt.
Része lett az életemnek, ő lett az életem értelme.
Azt hittem, mikor megtaláltam Emmet-et, hogy teljesen boldog vagyok.
Később rádöbbentem, hogy hiányzik valaki mellőlem, valaki aki törődik velem, aki szeret és viszonozza az érzéseim.
Szeret engem, … szeret, mert nem ismer igazán. Nem ismer, hisz én nem is vagyok ember. Meddig mehet ez így tovább? - lelki vívódásom egyre jobban gyötör.
Szomorú vagyok, mert hiányzik , és mert érzem, hogy titkom egyre súlyosabb.

Minden rossz dolog után jó történik, akkor ezek szerint ez fordítva is igaz. Minden jó dolog után valami rossz történik.




Plussz pár mondat a 16. részből


Telnek a napok, beszéltünk telefonon, de hiánya ettől nem szűnt meg. Az hiszem jót tett ez a pár nap, hogy nem láttam, mert 2 dologra rájöttem, nagyon nagyon szeretem őt, és nem akarom megbántani. … Jobban, mint így fogom. Nem voltam elég erős az elején! Nem szabadott volna belé szeretnem! Nem kellett volna ennek így lennie, akkor most minden sokkal könnyebb lenne! - átkoztam magam gyengeségem miatt.
Hatalmas titkot cipeltem, amit nem árultam el neki. Most kell elmondanom neki, muszáj, mert így nem mehet tovább!





5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett de tényleg szomorú volt :( Remélem Ty megérti majd mert nem lenne jó ha elhagyná vagy valami... Remélem amilyen hamar csak tudod hozod a kövit :))
    Puszil Hűséges olvasód, komizód Szasza :D

    VálaszTörlés
  2. ááá szuper és várom a kövcsit :D (L)(L)

    VálaszTörlés
  3. :'( szegénynek nagyon hiányzik Ty és nagyon-nagyon szomorú emiatt.. :(
    Tényleg elmondja, hogy vámpír?????????
    És mi lesz a volturival????
    tényleg, ebben a történetben Bella már Edward párja?
    ésésés... ugye nem hagyja el Emmát Ty, amiért vámpír? úú de várom már, hogy hogyan fog reagálni az egészre.. :D
    remélem, hogy így a szünetben te is gyakrabban tudsz majd hozni frisst, persze nem az ünnepek alatt gondoltam, hanem így a kettő között =)
    ésmajdnemelfelejtettem:
    imádtam mindkettő átvezető részt! ^_^
    ha péntekig/hétvégéig nem jelentkezek akkor:
    Boldog Karácsonyt, jó sok kommentelővel! :D
    *_*

    ui.: fent van a 2. fejezet a Crescent Moon-on! =)
    lécci, majd írj hozzá komit! =) előre is köszi! :)

    Puszillak!(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez a rész olyan szomorúra sikeredett, főleg így karácsony előtt:( Szegény Em, ennyire hiányzik neki Tyler, közben meg vívódik,hogy elmondja-e az igazságot neki! Ez olyan szívbemarkoló.

    VálaszTörlés
  5. Hm... hát elég nyomasztó lehet titkolózni a szerelmed előtt =/ Sajnálom Emmat.
    Na de... kíváncsi leszek, hogy mi lesz, ha elmondja... ;D Várom a következőt!

    VálaszTörlés