2010. december 17., péntek

13. Első randi





Sziasztok!

Az első csók után következik az első randi! Örülök, hogy tetszett nektek az előző rész. Sokaknak feltűnt, hogy Tyler kicsit fura, igen, hamarosan kiderül, hogy miért, nem természetfeletti vagy hasonló lény, ő ,,csak" egy ember. Előre vetítem nektek, hogy ezután a rész után 2 átvezető rész következik, aztán jön egy nagyon izgi rész, amiben fény derül egy-két fontos dologra. Na nem is húzom tovább az időt. Jó olvasást pusz Léna





Egész éjjel csak álmodoztam, és emlékeztem, vagy százszor levetítettem magamnak csókjainkat.
Repülök, lebegek, szállok , minden gondolatom ő tölti ki. Csak nézek magam elé és nagyokat sóhajtok. Imádom vámpír memóriám, így sosem felejthetem el az első csókunk.

Sokszor olvastam könyvben, vagy láttam filmekben milyen, ha az valaki szerelmes, de átélni egészen más. Bizsergés, vágyakozás, rózsaszín köd.

Megcsörrent a telefonom,
-Sms, sms, sms! Kérled add, hogy Tylertől legyen!- előkotortam a telefonom- Igen!- örömmel nyugtáztam, hogy tőle jött az üzenet.

,, Van kedved találkozni? Ty" - mindössze ennyi volt Tyler szűkszavú üzenete. Válaszoltam neki.
,, Van"
,, Mikorra menjek?"- újabb sms. Tőle.
,, 6-ra."- hűha, vigyázni kell, mert még nem fog beleférni egy üzenetbe ez a sok karakter.
,, Már alig várom! Ty" - ez volt az utolsó üzenet. Ó, de édes!- mosolyogva öleltem magamhoz telefonomat. Én is várom a találkozót. Óh, 6 óra- sóhajtottam. 6óra?- kiáltottam. Francba! Mondhattam volna korábbi időpontot is, mit kezdek magammal 6ig? Most már mindegy.
6 óra, 6 óra!- dalolásztam magamban.

Mit vegyek fel? Te jó ég, sosem érdekelt igazán, hogy-hogy nézek ki, de most, most más a helyzet. Tetszeni szeretnék Tylernak. Ekkora gardróbban képtelenség eligazodni.
- Alice, kérlek segíts! - kiáltottam el magam, majd az említett személy fél másodperc múlva az ajtómon lépett be.
- Tudtam, hogy hívni fogsz! Már vagy 5 perce ácsorgok az ajtó előtt!- mosolygott édesen, majd beszökdelt a ruhák közé.
A sok ruha próba és válogatás után már kicsit megbántam, hogy megkértem Alice-t, ez fárasztóbb volt, mint egy napig futni megállás nélkül.

...

6 óra előtt fel-alá járkáltam idegesen, számoltam vissza a másodperceket, időnként az ablakhoz is odamentem, nem jött-e meg véletlenül. A többiek csak nevettek rajtam.
- Ezzel nem segítetek!- förmedtem rájuk, a hasam liftezett, 6 előtt 2 perccel hallottam, majd láttam meg Tyler kocsiját.
- Itt van!- kiáltottam lelkesen, majd úgy tettem, mint aki nem is olyan izgatott, nem akartam, hogy még jobban kinevessenek.

Felöltöztem és kimentem elé. Megint nagyon jól nézett ki, sötét kabátja nagyon kiemelte szeme világosságát. Kocsijának dőlve várt engem, mikor odaértem megölelt és rövid csókot adott. Gondolom ő is érezhette, hogy mindenki minket figyel. Beültünk a kocsiba és elindultunk.
- Mit szeretnél csinálni? Vacsi? Mozi? Séta? Vagy mindegyiket ebben a sorrendben? - kérdezte Tyler elbűvölő mosoly kíséretében.
Vacsi? Azt biztos nem, nincs kedvem látványosan szenvedni a ragacsos, nyúlós borzalmas ízű emberi étellel.
- Inkább sétáljunk!- válaszoltam.
- Van konkrét hely, ahová mennél, vagy rám bízod?
- Rád bízom!- mondtam.
Nagyjából háromnegyed óra alatt oda is értünk, az erdőn keresztül mentünk, míg kiértünk egy sziklás részhez, ahonnan nem tudtunk tovább menni autóval.
- Pár perc innen gyalog! Gyere, menjünk!- megfogta Ty a kezem és elindultunk.
Tényleg oda is értünk pár perc múlva az általa kiválasztott helyre.
Távolabb az erdő terült el ritkuló, de nagyon tarka lombozattal, körülöttünk hatalmas sziklák hevertek némi mohával betakarva. Felmásztunk egy nagy lapos sziklára és leültünk rá. Előttünk a hatalmas tenger terült el, mélán hullámzott a gyenge széltől. A nap lassan lemenőben volt, az éget narancs sárgára festette. Tyler becsukta a szemét.

- Te is csukd be a szemed! Hallgasd!- mondta halkan.
Úgy tettem, ahogy mondta. Hallottam szél hangját, ahogy süvített a fák között és zörgette a leveleket. Az avarban ciripelő kis tücsköket, apró kis zörejeket az erdőből. A tenger hullámzását, ahogy nekicsapódik a sziklarengetegnek. Olyan békés volt, annyira tiszta és nyugodt.
- Sokszor járok ide!- törte meg a csendet Tyler. - Szeretem ezt a helyet!- mélyen a szemembe nézett.
- Tényleg lenyűgöző!- megbabonázott ez a hely.
Tyler kisimított egy tincset az arcomból, közelebb hajol és gyöngéden megcsókolt. Egyik kezét tarkómra simította, másikkal meg közelebb húzott magához. Lassú csókunk hevesebbé vált. Beletúrtam hajába, amitől csak még inkább lázba jött. Lángolt a testem. Szenvedélyes volt és gyengéd.
Ez a hely, ez a csók, ez az emlék életem egyik legtökéletesebb pillanata volt.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    első :P asszem...

    ne már!!! :D mért hagytad itt félbe? engem érdekel a folytatás is! :D :D
    ebből a pár sorból lelehet következtetni, hogy imádtam! =)
    jaj!.... Tyler olyan cukiii(L)(L)(L)
    Emma meg olyan aranyos volt, hogy fel-alá mászkált, amíg várt Tyra ^_^
    és tökjó helyre mentek és óóóóóóóóóóóó *_* nagyon tetszett!!!!
    mást nem tudok írni ezen kívül. "(=^_^=)"

    Puszillak! (L)
    niki23

    ui.: nem tudom, hogy írtam-e már de mondom, hogy kitettem a blogod a Crecent Moon c. történetemhez! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát, niki megelőzött de én se maradok el. :) Jaj ez a rész olyan cuki volt. De tényleg, sztem minden első randis lány így viselkedik, de Emma Alice-re mondta,hogy le se lehetett lönni, hát ő konkrétan olyan volt mint egy óra akit túlhúztak és beakadt a rúgója. XD Ezt persze nem bántásból mondom. Nagyon édi volt. Alice is, már öt perce ott ácsorgott az ajtónál a szerencsétlen mire behívta, szegény XD.
    Lássuk mi van még, ja igen! A randi hely, olyan romantikus regénybe illő volt, egy ilyen helyre én is elmennék. Na azt hiszem jobb ha lelővöm mára magam :D Összegezve, jó lett a fejezet és nagyon tetszett. Ügyi vagy.
    Pusz: Salina

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Megpróbálom összegezni pár mondatban hogy mi tetszett :D:D Felsorolás szerűen:D Tetszett: amikor Alice az ajtóban toporgott, Amikor Emma össze-vissza járkált izgalmában xD A táj nagyon gyönyörű lehetett és Ty!!! Hát én esküszöm meghalok ettől a fiútól! Amikor a kocsinak támaszkodott akkor is baromi jól nézhetett ki és akkor is amikor ott ültek a sziklán. Szépen leírtad mi mindent hallott Emma mikor behunyta a szemét (meg amúgy is mert vámpír xD). Csak annyit tudok mondani hogy szuper lett imádom ahogyan írsz és remélem minél hamarabb hozod a következőt :D:D
    Pusz Szasza

    VálaszTörlés
  4. Szia Léna! :)

    Bocsi, most ilyen antiromcsi hangulatban vagyok biztos, mert kicsit untam...
    Egyébként, ahogy Emma felspanolta magát az nekem is tetszett. Én kicsit kifejteném jobban a történéseket. Tudom, hogy mondtad, ilyen a stílusod, nekem néha mégis kicsit rohanós, lukacsos így a sztori :)...
    És vigyázz, mert egyre több az elírás és hiba az írásodban!
    Remélem nem veszed rosszindulatúnak a kritikám, csak segíteni szeretnék azzal, hogy őszinte vagyok! :)

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretnék tolakodni és tudom hogy sokan kérdezik ezt, de mégis! Mikor lesz friss?? :)) Nagyon várom!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Szia :)

    Bejött a rész, csak túl rövid :(
    Bocs, hogy csak most értem ide kritikástul-mindenestül :S
    Az SMS-eket nagyon bírtam, mikor, hogy: hűha, vigyázni kell, mert nem fog beleférni egy üzenetbe a sok karakter! ez a mondat a kedvencem xD

    íííí, Tyler, íííííí, Tyler, ííííí :D *továbbra is normális vagyok* kíváncsi vagyok, mi lehet vele. két tippem van: szerelmi csalódás vagy valami családi tragédia, meg ugye volt még a természetfeletti lény, de ez nem jött be xD

    Várom már a frisst :)
    Puszi,
    Eff :D

    VálaszTörlés